"everybody dance now"

igår fick vi permision! åkte raka vägen hem givetvis! Stoffe marcus och TH kom hem till mej, vi drack lite grogg åså riktigt skojj!!! Efter det körde Anders in oss till Sandviken, vi drog in till Centro där ölen kostade 20 spänn *VAA?!" ja de va ju typ gratis nästan, slutligen blev det Kharma, saaatan va folk de va där asså :D Träffade bland annat Emil, Hampus och Linn! de va ett tag sen sist så de va kul =D Musiken va riktigt härlig och som vanligt är trubaduren där så himla bra, han drog av några Oasislåtar;D stoffe den knäppskallen beställde in en flaska skumpa till oss också! vågar inte fråga va den kostade, tror inte han visste de själv ens så packad som han va :P jag misstänker att vi är med på en del vimmelbilder, ska försöka leta på dom sen :)

Frågan är hur och varför jag har knytit fast en stor ballong i en öggla på min kavaj? P jiiises! vart FAN fanns de ballonger nånstans? :P

Nu mår jag som skit och tänker bara jäsa, tror grabbarna ska grilla hemma hos mig ikväll om vädret håller sig så här =)
justja glömde säga en grejj! Såg en till gammal idoldeltagare på Centralen igår, tror han heter daniel, ni vet han som hade lite halvlångt hår och lite skägg, rätt smalkille som ja tror sjöng mkt Soul, han stod där med sin gura och skulle hämta biljetter, så vill ni träffa idolmänniskor, häng på centralen ;)

Peaaace

Kommentarer
Postat av: Frida

ja vart fan fanna ballongerna. alla sprang ju runt med dom haha

2008-05-24 @ 13:52:22
URL: http://fridazetterholm.blogg.se/
Postat av: Frida

men vaa.. va han med i idol förra omgången? va de inte christoffer då??? isf blir jag avis :O

2008-05-24 @ 13:53:58
URL: http://fridazetterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0