en dag på "stan"

RIIING RIIING! vaknade nyss till rösten av Calle Jagaeus! gaah låt mej sova! men nu går de inte !! :P

Calle - JAG VILL DRICKA ÖL NU SAM!!!!!!!!!
Jag - Men snälla du.. klockan är 8 på morgonen? har du ens nyktrat till än?
Calle - hmmm, nej

gårdagen blev faktiskt 10 gånger bättre än förväntat =) De började med att jag hängde lite med Ferm, th och Viktor, vi flängde runt på bruket å kollade läget, sen drog vi ner till parma och beställde mat och satte oss nere i parken! riiktigt skönt va de =) sen kom Patrik! vi deltog i sumobrottningen som dom hade på bruket, Klaras morsa såg oss när vi gick på gatan och de va hon som höll i de så de va bara på med sumodräkterna och börja brottas! jag vann med 3-2 tjoohoo :P kul som fan va de, alla som kollade va helt crazy å gapade å skrek haha:P efter det drog jag hem å duschade å bytte om för kvällen, jag kollade på marcus, elon å Calle å anders när dom spelade! även kallade "Andy Leatherband" haha :D dom va riktigt bra ! roliga sångtexter hade dom:P Efter det drog vi in på öltältet och härjade runt! kul å se lite gamla ansikten =) stoffe hängde också på oss. men som sagt, kvällen va över förväntan!!


Peaaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0