Tjingeling på en stund

Gud va tidigt ja går upp nu för tiden :P de är inte likt mig haha:P Jag som brukar sova halva dagen när ja är ledig annars haha. Tänkte packa mina prylar redan nu och åka till Gävle så man hinner umgås med Farsan i några timmar innan jag drar till sthlm. 4:e April kommer jag hem nästa gång som sagt :) Längtar redan haha. ni kan ju tänka er hur hemskt de är att vara utan bärs så länge, de kan ju inte va bra för en asså haha :D Men tiden går så fort så man hinner inte mer än å va där så är man hemma igen höhö, Denna helgen har varit riktigt härlig, även om ja har varit sjuk så har de varit toppen att bara få ha tagit de lugnt liksom, folkan va kanon också :) Hör gärna av er när ja är borta så man håller sig lite uppdaterad, kommer va ledig ganska mkt när vi står på slottet så !

Ha de bäst så länge allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0