Live från logement 11

nu tror ni säkert att jag har permiss, MEN ICKE!!!! jag och fagerberg har utnyttjat vår vän lundqvists dator så nu tänkte jag köra en liten kort intervju med min kära vän fagerberg.. det är riktigt soft att vi har tillgång till trådlöst internet :P ska nog kirra min bärbara sen också om jag orkar :) *datanörd*

Sam: Ja du fagerberg.. hur känns de här med lumpen egentligen?

Fagerberg: jo då de är ju fina grabbar i logementet.. det underlättar ju :P

nej.. men de där pallar vi inte.. men nu är det så här att jag fyller år idag, jag trodde att det skulle suga att inte vara hemma.. men det blev ändå över mina förväntningar väldigt bra:P Igårkväll blev jag insmord i margarin, bokstavligen hela jag, bildbevis finns men det lägger jag in nästa vecka när ja kommer hem från permissen, idag blev jag bjuden på tårta av grabbarna =) riktigt myspysigt va de, så konstigt nog är jag riktigt nöjd med min 20årsdag :D nästa vecka är det kalas på hemmaplan, längtar som fan!!!!!!! Men ja nu är det slut på friden, dags att fortsätta döda hähä :P

men ha det så bra hörrni så ses vi när jag kommer hem nästa fredag :)))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0