Home sweet home!

ÅÅÅLEEE ÅLEEEE ÅLEEE ÅLEEE!

Gud va de är skönt att vara hemma! är så less på exercis så de är nå helt sjukt! Vi har övat som fan inför högvakten och det kommer vi göra nästa vecka också sen börjar den! Är ledig nu över helgen och måndag, tänker bara jäsa och göra absolut ingenting, nu är jag bakis som en gris efter folkan, BTW de va jävligt roligt =D träffade massa gamla kompisar åså, de va jävligt roligt att träffa gamla jobbarkompisar =) drog ner några grabbar hem till mej först sen drog vi vidare och festade, riktigt rolig kväll det dyker säkert upp lite kort sen :) nu tänkte jag grabba frulle och dö lite i sängen!

glömde jag att tillägga att jag och lunkan såg idolamanda på centralen? ni vet hon som sjöng "halelulja" så jävla bra:P Kändisstatus hööhöö

Tjaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0