härliga helg! två veckor till nästa!

den här helgen har verkligen uppskattats de måste jag säga :P Har varit så sliten efter dom här 2 veckorna så de är nå helt sjukt :P Igår drog jag och Calle ut i sandviken och röjjde loss lite, först bastade vi hemma hos han och drack massa shots å grejjer, åt riktigt god mat som hans morsa hade gjort, sen drog vi till ett nyöppnat ställe "Lobby", de va ett riktigt skönt ställe, synd att allt va så dyrt bara :P Men vi hade riktigt kul iaf :P Tackar anders som ställde upp att hämta mej mitt inatten! de va guld =)

idag åker jag tillbaka till Estockholmo igen! Nu är det faktiskt så här att jag fyller 20 år på Fredag (7:e mars), de som är jävligt bittert är att jag ligger inne i lumpen då och kommer inte hem förrän helgen efter, så det skulle inte sitta helt fel med några grattis-sms till mig då :) Gärna lite mail också eftersom jag inte kommer vara hemma!

Riktigt skön har denna helgen varit! Nu dröjjer de två veckor igen innan jag kan skriva!
Sköt om er allihopa här hemma och hoppas ni har det bra så ses vi när jag kommer hem igen, skriv gärna till mig för de är skojj å höra lite vad som händer, även om det kan dröjja några timmar mellan svaren! Vi ses om 2 veckor!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0