Face down

Nu är jag hemma hos Farsan i gävle, kände att ja ville svänga förbi honom innan estockholmo, long time no see asså. Det är riktigt "kul" att snacka med honom, de ända han snackar om är sina gamla lumparminnen och gnäller på mig för att jag klagar haha :) fick nyss reda på att han ska flytta också! Han har hittat en lägenhet i stan, riktigt nice tycker jag :D Måste ta mig i kragen och hälsa på honom oftare. Fick nyss reda på att vi kanske kommer få 2 indragna permissar också KUL NEJ!!! det innebär typ 100 vita helger ;P hoppas de inte är så, Jag gillar ju öl så de här kan inte vara hälsosamt haha :P har vi tur så kanske vi får ledigt nån gång mitt i veckan så man kan dra ut med grabbarna å ta nån bärs så man håller fötterna på jorden :P de som är jävligt bra är ju att vi kommer bo i stan under högvakten och vi får snart lön vilket innebär shopping wooho :D

tjipp tjipp!!!

Red Jumpsuite Apparatus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0