de é karatehosta!

Idag har inte varit en bra dag, har haft sån hosta så jag har spytt, helt sjukt asså, vill bli frisk till imorgon när jag drar tillbaka till sthlm igen, så jag ska nog lägga mej på en gång. Tänkte åka till Gävle och hälsa på pappsen imon också, de va längesen sist nu. nästa permiss har jag den 4:e April. under tiden kommer vi utbilda oss under veckan som kommer för att sen stå på slottet andra veckan, jag har fått softaste platsen där alla fotograferar haha, precis på slottsbacken :P Så håll utkik om 2 veckor om ni har vägarna förbi sthlm så ser ni mej där ;) om inte annat lär jag höras om den här jävla karatehostan sitter i. de som är lite pissigt är att jag och 10 till har blivit utvalda till att vara med en annan pluton för dom har dåligt med folk under högvakten, bara lökar också ;P INTE helt oväntat att jag skulle bli en av dom utvalda haha, vi känner inte en käft heller:P De är typ en skön snubbe av 30 pers haha:P jag med min vanliga tur :P så jag kommer inte hänga med mina grääbs på 2 veckor nu.

Sliiiping tajm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0