Ålderskris, Systembolaget, Permission = Sant

Jaaa :P nu är man 20 pannor, fan va fort de går de är nästan lite läskigt :P Ledvärken har börjat komma, får lättare ont i ryggen osv :P De är ju sånt man får ta när man börjar bli gammal! Kändes läskigt att handla på systemet för första gången haha :P men de kändes också som att "This is my place" :P nu vet man hur de känns att vara i himlen haha :P och permiss har jag också! de är helt underbart, nu va de två veckor jag va hemma, vi har gjort skyddsvaktsprov och grejjer så nu är vi utbildade skyddsvakter, nästa vecka börjar högvaktsutbildningen och om två veckor ska vi börja vakta slottet! de ska faktiskt bli riktigt skojj :P Vi stod vakt när de va stadsbesök, jag såg både Knugen å Victoria å den där gamla haggan lillian! de va riktigt drygt att stå i lutning i 100000 timmar utan att röra sig :P men men!!

På torsdag åker vi hem igen på ett kortare påsklov! så jävla härligt :D Har varit jävligt sjuk så jag har inte orkat göra någonting som är värt att skriva ner, har käkat kebab, men de fattade ni nog redan :P Vi va ut i sthlm dan efter min födelsedag för att fira, de va riktigt jävla kul! fyyyyyyfan vilka uteställen de finns :D:D

Nu ska jag bara lägga mej å chilla men ha de bäst! Vill tacka alla för uppvaktningen på min födelsedag :) De va guld
image164

Kommentarer
Postat av: Ohlsson

(Vette fan vad jag tänkte med den posen.)

Men du gissa vad jag tror vi kommer ha nästa vecka!?
BASKERPROV!!!!!
Hörde från en som gjorde lumpen förra året med samma befäl att dom fick sin basker på en måndag och på kvällen snodde dem tillbaka dem och sa att baskerprovet hade börjat, därefter började helvetet!

2008-03-15 @ 20:20:03
Postat av: Sääääm

haha då bryter jag ihop asså :P

2008-03-15 @ 21:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0