you always do some crazy things



ja den här dagen har varit helt wack! jag gick upp imorse och kollade på ALLA sagan om ringen filmerna, då va de typ kväll när ja va klar, då fick jag nå cp ryck och drog iväg 2,2 mil på inlines, då skämtar jag inte :P jag va så jävla hungrig efter så jag bestämde mej för att göra hemmagjorda hamburgare (perftekt efter att man har tränat) och jag va så ivrig så jag osthyvlade min tumme å började blöda överallt :S inte nog med de så sprättade jag en öl som jag tappade på ett eluttag så de började lysa å skit! hahaha :P och allt de där hände under loppet av 10 min så ja blev rätt putt efteråt hahah :P

Kommentarer
Postat av: Victoria

Gillar din blogg :)

2008-06-23 @ 02:17:50
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Sam

haha man tackartackar :)

2008-06-23 @ 10:41:27
Postat av: Johan

mm måste nog hålla med Victoria där, din blogg ä fan kul att läsa haha ;D



Gött med öl på eluttaget =P

2008-06-24 @ 15:15:46
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0