Tja Valbo!

jag och norbäck gled in till valbo idag, har-ju-fått-pengar-tillbaka-på-skatten-wooohooo! jag köpte följande saker! En ny rakappat (behövdes) ett par nya shorts (behövdes) ett par nya björn borg (behövdes inte) en ny T-shirt (behövdes inte)
fast i min lilla glasbubbla behövdes allting haha :D efter det drog jag norbäck erik och mattias till edsken och tog en öl, sen blev det film hemma hos mig. imon drar jag erik och norbäck till valbo och klipper oss hahaha! OBSERVERA att jag inte tänker KAPA! jag ska bara tunna ur det för att de är så tjockt, tänker aldrig mer försätta mig i en situation där jag ska behöva va utan hår, ska spara ut nu igen ;) ska dessutom köpa lite hårprylar, lite vax å grejjer!

And after all you´re my wonderwall<3

tjiiingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0