Ses på midsommar!

Dags å svida om till finuniformen och dra till torsåker vid 3 tiden! blir där fram till 7 när mitt tåg går till stockholm, jag är lite osäker nu men det kan hända att jag får åka hem den 19:e! eller så blir det den 20:e ganska tidigt. får nog reda på de under veckan här! den här veckan drar vi ut på baskermarch "operation stockholm" som sagt så jag kommer inte kunna skriva förrän på söndag nästa vecka, jag vet heller inte om vi kommer kunna ha mobilen med oss, jag tror inte det eftersom det är ett soldatprov så får man inte ha några personliga saker med sig, men ett sms eller två skadar ju inte :) dom genomsöker en totalt innan vi sticker iväg, så då vet ni ifall bloggen står lite tom i några dagar :) Nästa vecka ändå har vi halvårsvård av ALLA saker vi använt under året och det brukar vara en ganska lugn vecka så då skriver jag och berättar om helvetesveckan =)


See you on midsummer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0