Så skööööööööönt!

Inte helt oväntat att 1004004234 tåg är inställda, men nu lyckades jag för en gångs skull hitta ett tåg med platser i, sitter på det nu och är i gävle om 2 timmar kanske, hatar när de inte är X2000 tåg, dom andra tågen stannar ju för fan överallt :P men jaa! har sommmarlooooov nu så jag är då inte bitter om det tar någon timme extra att åka hem! :) Idag höll majoren tal om hur en bra soldat är och bla bla bla.. han sa

"Jag har en allvarlig sak att ta upp med er.. de är det här med att följa våra regler och bestämmelser, vi har ett gäng som har försökt blåsa försvarsmakten på resebiljetter (Umeågruppen även kallade) sen har vi också några stycken som stack iväg från regementet och åt fast det var indragen nattpermission (Donkengruppen även kallad, där jag ingår :S) jag vill trycka på hur viktigt det är att följa våra regler.. jag vill att ni funderar över de här när ni går på sommarledighet"

ja de han försökte säga var väl att vi e kassa! men jag mår bra haha :D jag vet att befälen gillar mig ändå för att ja har gjort jävligt bra ifrån mej på mycke saker, kaptenen sa typ: De va väldigt onödigt av dig att göra sådär Bäckström, medan han hotade andra med löneavdrag åså :P  men men de märks va de blir av de där!

Imorgon blir det iaf öl! vet inte riktigt när var och hur men ska ta tag i det ikväll!
Tänkte glida förbi farsan på vägen till Hofors!

 Tjiiingeling och trevlig sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0