Plask!!

idag har varit riktigt kul, jag å erik å norbäck drog till valbo, jag klippte mig! woohoo, och de blev inte kortare heller utan bara tunnare ;P sen köpte jag strumpor :D vi inhandlade massvis med bärs och drog med Stoffe å massa fler till edsken och hängde där från 2 till 8, vi kastade i varandra i vattnet å härjade precis som back in the days :P tacotallrik blev de också =) efter det drog vi hem till mej å drack öl å rökte vattenpipa =) riktigt härlig dag va de, har blivit brun som fan! :P dagen var verkligen kanon :)

på måndag börjar baskerprovet.

Sjöberg kommenterade de: "Det kommer bli det jobbigaste du har gjort i hela ditt liv, men. du kommer växa som människa" tack för dom fina orden johan, nu känns de genast mycke bättre!:P

Imon bär det av till Torsåker med familjen och studentskiva! sen sthlm på kvällen


Time to sleeeeep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0