kalla de överklass!

fyyy fäään va resan till kungsängen va omständig igår, tydligen hade någon hoppat framför tåget så min tåg dök aldrig upp i gävle, jag satt i 1 timme och väntade på nästa tåg som inte heller kom, sen såg jag nästa tåg (22:40) ALDRIG tänkte jag som egentligen skulle ha åkt med 20:06 tåget, så jag ringde SJ och krävde desperat att få åka taxi, hahaha dom fixade biffen och jag fick åka med taxi stor å liten till stockholm! så jäävla nice hahah :P 3200 skulle kalaset ha gått på jag betalade sammanlagt 0 kr för den resan :P jag blev typ bästa polare med taxi chauffören :P

ikväll ska krigarna poppa David Guetta och kolla på "Rena rama rolf" ooold schoool som fan :D David Guetta är ett hett tips till er som gillar lite skön  housedunkadunka haha :D Delirious lyssna på den, nog får man lite gung i fötterna allt ;) haha!


To be fair, no MC close to the man,
l
ittle just come yout's jumpin out of they pram, everybody badman,
behind a mic stand, its not creative, one bag of hype, and
i
f you buss a ting, where's the mash?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0