ibland gör man saker man inte borde ha gjort

jag snackade nyss med våran papparazzi under p&l! (Stoffe) han skickar korten till mig när han kommer hem från jobbet och de blir typ vid 00:00 tiden så nån gång efter det kan ni läsa lite om peace and love ! så ni vet ;) de kändes riktigt härligt att vakna i sin sköna säng, har sovit utan liggunderlag i 3 dagar haha ! :P

jag kan ge er en liten hint på vad ni kommer få läsa om. jag fick 4000 i lön den 25:e.. nu har jag 190 spänn kvar, ni kan gå in på min bilddagbok (babyalice) och se screenshoten jag tog från mitt bankkonto på internet !:P tror ni ja röjjde runt eller? ja enligt kontot gjorde jag de ! gud!! och på 3 dagar är de nästan 1300 om dan :S jag måste börja tagga ner nu. jag trodde seriöst inte mina ögon när jag såg mitt saldo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0