Härliga sommardagar!

ja som ni kanske läste i inlägget innan ringde Calle mig igår å slet upp mig, efter det drog jag upp till bruket och mötte Stoffe och hans tjej Josse, mötte ferm också, vi drog upp till Arne och handlade massvis med mat och några engångsgrillar. Systembolaget fick också ett varmt besök av oss,

efter det drog Josse och då stack jag och ferm å stoffe mot Hagaparken, vi drog med oss Calle och Marcus på vägen, väl nere i parken drog vi ut våra filtar och började grilla, morsan såg att vi va där å grillade så hon kom förbi och sa hej och blev helt hysterisk när hon såg att vi hade lagt engångsgrillarna direkt på gräsmattan, och ja inte konstigt va väl det för hela gräsmattan under hade brunnit upp hahaha :P men mat blev de iaf =D då kom också Th och Fetto så vi blev ett gäng ändå=) Zalle och några till ramlade in också :) sen kom det roliga,

det blev en massa kött över så då kom jag på en liten finurlig idé, jag tog en rå köttbit och bitchslapade stoffe på kinden , hahaha han skrek så jävla högt och köttbiten satt även kvar i hans kind i typ 5 sek :P han spårade ur totalt och kastade en HEL oöppnad beasåsburk över mej, riiiiktigt mysigt! sen fortsatte vi kasta kött på varandra och han hälde öl över mej och jag kastade cube efter honom, efteråt tänkte vi * så jävla 12 år så de finns inte * men vadå man lever bara en gång så why not! de blev duschtvång på oss kan jag säga men än skulle de dröjja innan vi duschade:P

jag trodde att Carl-Johan Jagaeus va smart ända fram tills igår. han fick sig en liten tankeställare, "Undrar om en oöppnad Cube flyter i vattnet?" så han tar den och kastar i den, men inte vid kanten utan precis vid fontänen, den sjönk som en sten givetvis men det fattade inte han, de va då de tragiska inträffade, jag och han klädde av oss till kalsongerna, och hoppade i den där ÄCKLIGA dammen som har världens alla könssjukdomar, bara för att få tag i en cube, som för övrigt va MIN!:P hahah ja herregud säger ja bara :P

Calle - Men sam! du får 20 spänn om du hoppar i och hämtar den?
Jag - VA?! varför ska jag få 20 spänn av dig om jag hoppar i? de va ju för fan min cube du kastade i pappskalle :D

ja de blev kaos, vi offrade oss men lyckades inte få tag i den för jag råkade komma åt den med tån så den åkte ner ännu djupare :P fick 2 öl som kompensation för besväret, tror ni man kände sig äcklig eller? de blev typ världens längsta dusch efter de kan jag säga, vi va ändå i parken väldigt länge, vi kom dit vid 11:30 tiden och drog där ifrån kanske vid 19 nån gång. OCH JA! imellan den tiden drog vi hem och duschade för man luktade både kött, bea, anka och alger :P

Sen på kvällen drog jag och träffade Calle å gänget på bruket, hans tjej hade en massa utbytestudenter från frankrike där, riktigt schyssta killar ändå! fast dom va inge vidare på engelska men de va väl inte oväntat kanske ;) kul va dom iaf!
Fetto hängde också med, han satt hela kvällen och funderade över en grejj:

"Asså.. jag vet att jag var i Kanarieöarna när ja va 13.. men vafan hette stället jag bodde på?"

1 t imme senare


"Men...va hette stället nu då..jag har de på tungan"

1 timme senare

"näääe...jag kommer inte på de.. jag tror de började på S.. eller Los... alla ställerna där börjar ju på S eller Los

1 timme senare

De gick inge vidare för honom där kan jag säga, han satt allvarligt hela kvällen och funderade över vart han hade varit nånstans :P helt offside va han men man fick sig iaf ett gott skratt, vi spenderade sista timmarna i öltältet.. vi åkte lite karusell också :P och sen bar det av hem.. så såg gårdagen ut, de va utan att tveka en händelserik dag! de va en riktigt rolig dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0