ett smakprov på sommarlov!

tidigt man är uppe i´m impressed! jag brukar sova halva dan när jag är ledig, passar på :P men nu ska jag å norbäck å erik iväg till valbo å fixa frippan! hoppas den blir nice :D idag blir de grillning i hagaparken med USA och hela grabbgänget, ska bli riktigt härligt =) Imorgon ska jag till torsåker och gå på en studentskiva, vänner till familjen har en som tar studenten, de ska bli trevligt !! sen där på kvällen åker jag till stockholm och är där i 2 veckor *suck* vi har tjänst i helgen som kommer  bara för att vi har "soldatprov"  men efter de är jag hemma i 3 veckor :D den 20:e kommer jag hem och så bär det av till gästis som vanligt :) så himla härligt med denna värme, kanske blir till å bada idag också :) hoppas sommarlovet blir så här bra! bara 2 veckor kvar!

I miss you so!


Låten till oss som tog studenten 2007



fy fan va vi är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0