en försmak på partajjet!

Idag drog stoffe jag och josse in till borlänge och fixade hans biljett! åkte in på rusta och köpte ett till tält också så nu har alla grabbarna tak över huvet ! Josse ville desperat hitta ett par nya byxor till stoffe så vi gick in på carlings ( MIN AFFÄR ) jag lyckas hålla i kortet och inte handla någonting, sen hamnade vi på HM och där åkte kortet fram, jag hittade min nya vän! en kofta som va så jävla snygg! och en T-shirt till den! vi åkte förbi festivalområdet och campingen en sväng också för att se lite hur de såg ut.. det såg galet ut :D folk överallt !! de kommer bli röjj de såg man på långa vägar ! :D

Snoken och Anders kör in oss imorgon :) sen är de in i dimman i några dagar! ikväll blir de film med dom två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0