En dag på åkern!

Midsommarafton var kanoners! jag stoffe anders och fetto drog in till torsåker till några vänner till min familj, där fanns de mat å hela faderullan! öltält hade dom slagit upp också så de va riktigt festligt :) mycke trevligt folk som hände där, men de va innan torsåker som va intressant, då hängde jag först med stoffe och hans lillesyrra å anders, vi hängde hos mej och tog nån öl och drack lite shots, jag hade valt ut klockrena outfiten till kvällen, stoffe den pappskallen börjar skaka om shotsflaskan som inte va riktigt stängd, han lyckas spilla shots över HELA min vita skjorta, LAKRITSshots!!! så man såg mer eller mindre ut som en dalmatin efteråt, jag fick panik och kastade in den i tvättmaskinen och han till och med torktumla den, i vanliga fall brukar en tvätt ta 1 timme kanske, men nu lyckades jag på något underligt sätt slänga den i tvättmaskinen och torktumlaren på 30 min, det innebar att det blev wet-tshirt från hofors till torsåker :P JAG var fast besluten att ha den där skjortan så va de:P men den hann torka, stoffe fick dåligt samvete som fan :P

sen blev de gästis med grabbarna! riktigt ösigt va det, drömmen på andra sidan dansgolvet kunde jag inte släppa blicken från<3 .vid kvällens slut hämtade erik oss. Bilder dyker upp senare idag när ja får dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0