Det finns ingen tid att förlora!

Dags för ett av sams dagliga filosofiska uttalanden. Var precis ute och gled med inlinesen och började fundera lite med mp3n och Oasis i lurarna. Va allting va mycke enklare förut när man inte hade nå ansvar. När man gick upp 07:00 varje dag och visste att man skulle till plugget, även om inte plugget va de roligaste just då så saknar jag det nu, hur enkelt allt va egentligen, alla kompisarna samlade, nu vet jag knappt vart hälften har tagit vägen och dom flesta har jag inte sett skymten av sen studentmössan satt på huvudet. Nu har jag bara hälften kvar innan muck, efter muck då sam? - ja du bloggen jag vet inte alls överhuvudtaget. har kommit in på en skola i Hokkaido, jag har kvar jobbet på Haga, jag vill söka till polishögskolan, jag vill göra en jävla massa saker, se världen! och få vara med dig igen<3

men de svåra är att göra allt i rätt ordning, om man ens hinner med att göra allt? efter muck bor jag inte hemma längre heller, jag är trött på den här snickeboan nu, men vart ska jag bo? allting löser sig så klart med tiden, men de gör inte att man låter bli att tänka tillbaka på tiden när allting va så enkelt. och nej väntan leder ingenstans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0