dags å knalla!

igårkväll när ja kom till gardet trodde jag att vi skulle dra ut idag :) men så blev de inte utan vi ska ut imorgon iställe! de kommer bli en lång-ass-vecka! kommer hem den 19:e :D så jag kommer kunna vara hemma under hela midsommaren! då bär det troligtvis av till torsåker, jag å grabbarna har blivit bjudna på ferre! men först ska jag genomlida den jobbigaste veckan under hela utbildningen sägs de! sen de ryktas om att vi ska gå runt 8 mil bara i helgen som kommer!:O nästa vecka ändå blir det lugnt =)

vi knäppte massvis med bilder från förra helgen som jag tänkte lägga upp sen, måste slagga nu ska upp tidigt som fan!
kan hända att vi kommer till gardet på torsdag så då skriver jag nästa gång! ha de bäst allihopa!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0