YOU LIKE FIZZY BUBBLECH!?

hahha ojojoj "Dont Mess With ZOHAN" shiiit! nu fick How High sig en riktig konkurrent asså, jag tror aldrig jag har sett någonting liknande helt allvarligt, jag garvade i en timme och 30 minuter! när man trodde att de roliga hade slutat hade de inte ens börjat, så I beg you guys se DONT MESS WITH ZOHAN :D' de är amerikansk blattehumor rakt igenom :D
de är riktigt soft när vi kan glida in på bion när vi vill, välja vilka platser vi vill, äta hur mycke popcorn vi vill och garva hur mycket vi vill ! Tack för de Calle :)



Så här lycklig är jag när jag ser Hellacopters live!!!! <3

Gotta-gotta-go-go light up the ignition Gotta kill that sacred cow
Please spare me all of your futuristic visions '
Cuz I gotta get some action Gotta get some action now!!!!!!!



De var verkligen ones in a lifetime, Glömmer aldrig känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0