"välkommna tillbaka"

Thaank you! idag har vi haft löpträning och en massa repetion av vapenhantering åsånt, fick inviga första natten i min nya säng och i mitt nya rum ( vi har bytt grupper) jag lyckades komma över ett schema så ja tänkte delge lite av det "otroligt roliga" sakerna vi kommer syssla med fram till muck!


VECKA:

  • 29: Strid
  • 30: FUSA (förbandsutbildning skarp ammo) vilket inte säger mig ett skit egentligen
  • 31: FSS ( de är typ fortsatt soldatutbildning, strid och typ massa grundläggande prylar)
  • 32: FSS/BEF UTB ( massa befattningsutbildning å grejjer)
  • 33: ------ || -------
  • 34: Ligger vi i beredskap, sen har vi strid i bebyggelse
  • 35: Kompaniövning
  • 36:stridsdygn
  • 37: Funktionsövning, alla kompanierna sammarbetar
  • 38: FSS/BEF UTB
  • 39: ------ || -------
  • 40: Bataljonsövning, (den största övningen tror vi)
  • 41: FSS
  • 42: FUSA (slutskjutning)
  • 43: Högvaktsutbildning
  • 44: Högvakt (på slottet eller drottningholm)
  • 45: ------ || -------
  • 46: Slutövning
  • 47 --------- || -------
  • 48: REMI ( man gör rent och fixar alla prylar man har använt under året
  • 49:------------- || ----------- MUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har inte ens fattat hälften av de ja har skrivit där uppe alltså! men nu har ju både ni och jag lite koll på vad som händer i mitt liv vecka för vecka ;P inte för att jag tror att nån av er har orkat läsa igenom det, det skulle iaf inte jag orka göra, men så där ser de ut! nu vill jag ha FREDAG!!!! ALLA VILL HA FREDAG! varför inte bara ge oss fredag så alla får som dom vill? :P

Tjingeliiiing!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag orkade faktiskt läsa igenom det där, men fattade jag något? inte mycket.. =P

2008-07-18 @ 01:11:10
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0