tvspel är skojjjjjjj!!

även idag har jag spenderat mitt liv hos puttefnask, marcus va också med på ett hörn! vi hade tänkt att kolla upp lite resegrejjer, men det slutade med att vi spelade PS3 istället! stackaren ville inte att jag skulle dra hem ;D "du kan väl slagga på soffan fan"  haha :D tack för omtanken patte :P fan va vi köttade ps3! de va längesen man satt och lökade vid ett tvspel och ja.. de är jävligt roligt faktiskt =) men jag saknar ni vet de där skitgamla Nintendo 8bit :D super mario :D åååh! de är ju så jävla roligt till Nintendo 64 :D Jag tror vi har ett sånt på vinden man kanske ska ta ner de å nöta nån dag när man har lite för sig ;D har för mig att vi har Mario Cart också!! de är skitkul när man är många som lirar!!! =D

Kommentarer
Postat av: Johan

Ojojoj, Mario till 8-bitars, det är minnen det =)

Mario 64 är ju inte fel det heller =)



Har du testat GTA 4 än?

2008-07-11 @ 00:21:18
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0