GULDET. Tidig HVO = Stranden


Idag har förmodligen varit en av dom slappaste dagarna in the history of 8:e Kompaniet, vi hade ett 2grenstest idag, vi fick springa som fan i värmen och skjuta en del på tid, självklart gick det svinbra så nu kommer det sitta en guldmedalj på uniformen WÖÖÖÖÖW! Efter det hade vi orientering och vi fick sluta så fort vi var klara med det, jag och fager kom in först så vi slutade redan 14:30 :D Så jävla chill! alla grabbarna taggade iväg till en sjö, millitärpoliserna skickade iväg oss därifrån för att vi åkte dit med våra civila bilar och hotade att ge oss böter, skitmatpoliser, så vi drog till "Lillsjön" istället. Där var det hur skönt somhelst, solen stekte och vi slängde i varandra i vattnet och härjade mest av alla där, ölen var givetvis med :P på vägen ut genom grindarna blev jag självklart stoppad av vakten, dom ville kolla om jag hade nå öl i min väska, anledningen var väl troligen min aningen stekiga klädsel haha :P men ingen öl där inte *too bad* den inköptes efter! nu blir det chill resten av kvällen, imorgon ska vi åka till uppsala och ha vattenfys på fyrishov

för att förtydliga min rubrik så betyder "HVO" Höger Vänster Om, på svenska betyder att man slutar för dagen helt enkelt :P militären har egna ord och förkortningar för precis allt


seee yaaaa :D

I’m bringing it back to some riggedy-rap that’s bigger than rap And sicker than half of the world’s population / Looptroop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0