The Guardian !!! och hårnät.. nej..

Det blev aldrig fyrishovs äventyrsbad, det blev Uppsala Garnisons bassäng med våran egna kustjägarlöjtnant som befäl. han körde skiten ur oss i vattnet, har aldrig varit så jävla trött och less på allt flytande i hela mitt liv, vi var nog under vatten mer än vad vi var över, vissa grejjer vad väldigt obehagliga och man fick sig flera gånger en nära döden upplevelse när man inte fick tillräckligt med luft, det var flera stycken som bangade på flera övningar, vilket va ganska förståligt i vis mån. vår löjtnant va helt sjukt grym på att hålla andan under vattnet, han dög ner 4 meter och låg där rätt länge.. ett tag trodde vi att han drunknande men nej.. han kom upp efter en lång jävla stund och chippade efter luft en sekund och sen ner på botten igen.. sen skulle vi göra samma sak vilket inte kunde gå annat än åt helvete. orkar inte gå in på detaljerna men de va lite som i the guardian, iaf kändes de som så :P

idag blev jag tillsagd om att bära hårnät ! FUUUUUUUUUUUCK THAT! i helgen ska jag klippa mig! det åker inte på något hårnät den saken är säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0