Strandparty hey-ho!

det var lite oväntat att jag skulle vakna upp med en liten bakfylla idag ändå! igår hängde jag å Putte Viktor och Martina hemma hos putte! vi poppade lite musik och drack nån jävel.. de va väl inte riktigt menat att de skulle bli för mycke men de blev de :P de va väldigt trevligt ändå :) jag och Martina hade en del gemensamt som vi va tvungen att tag i :) och jag å Viktor håller aldrig käften ändå haha :D vi är jävligt duktiga på att prata vi ;) alltid lika trevligt :) och ja.. patrik blir alltid för full för att prata :P

Klockan blev rätt mycke och på vägen hem snackade jag martina och viktor inte om något annat än min cyckel, jag fattar inte! :D min Hollywoodcyckel haha! sen hade jag och Viktor lite "boytalk" innan vi bestämde oss för att slagga ;) Idag är jag bjuden på strandkalas hos Calle! dom har nyss byggt klart ett hus vid storsjön :D så de blir lite grillning å bad.. och BÄRS! :P så jag och Anders tänkte börja bege oss om en liten stund!!!!

Note: jag har fixat en ny mobil nu så nu kan ni SMSA MIG IGEN!  Problemet är bara att jag inte har nå mobilnummer alls till någon så jag skulle uppskatta om ni vill skicka erat nr till mig! jag har samma som innan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0