Samtalet som fick mig att göra de oväntade

Anders - VAKNA!!!!!!
Jag - Va, vad händer? (lika morgonpigg som vanligt)
Anders - Vi ska ut och åka inlines nu!
Jag - Ja de låter nice! men vart ska vi åka då?
Anders - Vi ska till Sandviken!
Jag - ÄR DU STUKAD? vet du hur långt de är till sandviken? du kan ju drömma att du får med mej dit
Anders - Jag kommer till dig nu gör dig i ordning..


jaaa.. vi åkte inlines till JÄVLA SANDVIKEN! De va alltså Anders påhitt inte mitt :P jag skulle aldrig va så dum å komma på nåt sånt ;)

Hofors - Torsåker - Storvik - Kungsgården - Sandviken
vi åkte förbi Calle och han drog på sig sina inlines hos sig så drog vi från han till hans jobb å hängde där lite de blev sammanlagt 5 mil idag, har ont i rumpan som fan haha, kan typ inte sitta måste ha en kudde under stolen ;P *manligt* 10000 idiotpoäng till mig, fattar inte ens varför jag ställde upp på skiten, men kebaben på sibylla va god, och tåget hem va ännu bättre, Träffade anna på ica torscenter också! *long time no see* de va riktigt kul =)

nu blir de chiiiilll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0