Paradise City!

igår drog jag och grääbsen till Uppsala och härjade lite, vi var tvungen att fixa aldelles för mycket grejjer innan vi kom iväg, men iväg kom vi sjungandes hela vägen till stan! vi dumpade av grejjerna i lägenheten, korkade upp! vi drog in på buttrix och köpte skitfula hattar som vi hade på oss i stort sett hela kvällen (bilder kommer sen) Vi drog in till city och härjade runt på massvis med ställen! först va de "Terassen" där blev de mat och en massa rött! sen blev de massa ösiga ställen senare på natten!! köttade på dansgolven som satan!! KUL! . jag träffade dig för första gången på  väldigt länge. Imorse vaknade jag på golvet i en morgonrock.. hade skaplig huvudvärk och ont i ryggen! när vi hade vaknat till liv så drog jag anders och calle iväg på inlinesen och gled runt lite i stan, vi käkade kebab på nåt ställe som låg rätt nära o´connors tror jag, jaffa jaffa eller jabba jabba eller va de nu hette! senare på dagen tog jag tåget hem! och jag hann inte mer än å komma hem så drog jag till marcus och där har jag varit till nu, dunkat musik och druckit Mateus :) !!

nu är de en good night sleep som gäller, eller ja.. klockan är halv 5 kalla det vad ni vill :P jag är nöjd med helgen trots att mycket bara blev mer komplicerat! men det var en bra avslutning på mitt sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0