på med hatten å glajjorna!

Sluuuuut på denna underbara helg! sol å varmt å härligt :P nästan liiiiiiiiite för varmt om du frågar mej men jag tänker bara tillbaka på den gågna veckan och då vill man ha vinter *brrrrrrrr* ska förbi farsgubben och hälsa på honom å kusinerna en sväng också innan jag åker.

marcus ringde mig och berättade att Calle å Mattias hade hamnat i bråk igår när vi stack, so it was, båda 2 hade en varsin blåklocka.. på lite seriösare svenska betyder det blåöga, jag blev inte speciellt förvånad att Calle skulle få en smäll nån gång, men att Mattias skulle göra det var lite oväntat, den lugna duuuden! men det gick bra, calle har åkt in till sjukhus och kollat upp såret lite bättre för han spydde rätt rejält idag. får se om dom polisanmäler killarna.

men men nu blir det på med solhatten å glajjorna, sticker om en timme ungefär! den här veckan kan ni se lite mer i bloggen än den förra, jag tog mig tiden att fixa dumburken så :D de som händer i veckan vad jag vet är att vi ska träning i nån bassäng nånstans, av alla jobbiga befäl vi har så ska vi såklart ha en Attackdykare som befäl, dom är riktiga hard-asses asså;P så läser ni om en drunkningsolycka i Aftonbladet istället för notiserna på baksidan så ska ni se att det är jag vi hörs i veckan =D

Tillägg: De va gott som fan med öl igår :P och roligt som fan att träffa alla grabbarna, träffade Ferm som jag inte sett på år å dar känns det som, han har blivit vegetarian och slutat dricka (HELT SJUKT OVÄNTAT) och jag träffade johan som ska flytta ner till Kalmar såsmåningom. + många många fler :) slut tillägg (man blir hjärnskadad av lumpen)

tjoooooolaaahoppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0