KÖP aftonbladet imon!!

idag var inte som alla andra dagar! förutom att vi fick permis såklart =) när jag kom ner till centralen mötte jag Therese som jag träffade på en fest i spånga i måndags med fagerberg! de tog en stund innan vi fattade vilken donken vi skulle mötas vid men det löste sig :) Vi gled runt lite på stan och kikade! vi gick in på en café och tog en latte och snackade lite :) sen gjorde vi vårat gemensamma intresse kom vi fram till, kikade lite i klädaffärer! :P tror till och med att de va en big brother snubbe som jobbade i en av affärerna ! Riktigt kul hade vi :)vi ska förhoppningsvis ses mer i helgen :) *hoppas* sen följde hon mig till tåget och väl där mötte vi några REPORTRAR FRÅN AFTONBLADET som ville ställa en fråga till oss, Therese bangade på att va med på bild, NOT ME ;)

frågan löd:

Han: Tycker du att man borde förbjuda tobak?
Jag: Nej
Han: Varför inte då?
Jag: Nej jag tycker att det är upp till var och en om man ska använda de, ingen lag ska styra över det.

så läs aftonbladet imon så ska de nog finnas en liten bild på mej där nånstans haha :D

see yaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0