I vårat gäng!

idag besökte jag min vän patrik! vi kollade på "Rädda Willy" som råkade gå på 5:an just då, riktigt rörande! *huhu*  Stoffe ringde mig i vild panik.. självklart gällde det pengar.. vi älskar att utnyttja varandra.. hans bankkort funkade inte så han ville sätta in pengar på mitt konto för att kunna ta ut till sig själv, ego är vad du är! jag krävde 1000 spänn för besväret men de gick inte igenom, men självklart ställde jag upp på de :P måste ju tänka på min khama ;) (som oftast brukar va jävligt kass av någon underligg anledning) efter det ringde marcus och frågade om vi var sugen att dra på "bio" vilket i detta fallet innebär att Calle låser upp biografen i sandviken åt oss så vi har hela biografen för oss själva! så var fallet! idag blev det "Sex And The City" 2.25 lång! helt okej, den tilltallade mig väldigt mycket ändå faktiskt! så nu måste man ju börja kolla på den serien också :P ja rubriken hade ju egentligen ingenting med innehållet i blogginlägget att göra.. men.. okej, jag hatar alla i vårat gäng ! neeeeeeeeeee! de gör ja ju inte :)

nu tror ni förmodligen att ja har druckit.. å de har ja också.. en LOKA..
de där va inte ens kul :P men de är sanningen!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0