I feel like I can fly

idag drog jag och morsan till sandviken och handlade lite :) hon bjöd mig på mat och nån bärs :) riktigt trevligt var det ;P vi lyckades missa alla bussarna eftersom tiderna är ändrade nu under sommaren, sen träffade jag grabbarna å vi käkade också, sen åt jag å morsan lite tacos igen ;P fan va jag har ätit :D hahaha! det här blir min första vita helg hade jag tänkt! jag tror nästan det är den första sen jag ryckte in! IMPONERAD SAM! imorgonbitti ska jag in och hälsa på farsan, mina kusiner från Holland har kommit så jag ska in och träffa dom en stund, sen bär det av till sthllm :) jag och therese ska iväg och bada nånstans ;P vart man nu kan hitta vatten i sthlm haha ;) ikväll kommer nog danne över så vi ska chilla och snacka lite skit bara :)

Seee yaaaaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0