Hej igen Gardet! Hejdå sommarlov!


Det har var den sista sommarlovsdagen för mig! det har varit tre underbara veckor! har varit mycke fest sång å dans å skratt å lek :D Riktigt skönt att få vila upp sig från lumpen! Nu är batterierna laddade nu är det bara å kötta dom sista månaderna innan muck ;) är övertygad om att jag inte är den ända som har ångest som fan för att åka tillbaka in idag, de har alla.. alla tänker samma sak "Fan va skönt de skulle vara å va hemma, jobba å göra en massa andra saker iställe för den här skiten" jJag åker om nån timme och jag kommer hem nu på fredag redan :) Den här veckan har jag inte en aning om vad vi ska göra, jag tror inte vi ska ut i fält nånting och laptopen åker med så jag kommer skriva lite under veckan också :) hör gärna av er också!!

Seee yaa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0