Han é en plastpåsman!

idag har varit en väldigt trevlig dag måste jag säga! dagen blev väldigt lugnt, kollade på massor med film, sen kom det oväntade :P Viktor ringde och frågade om jag hade en cyckel över :D vilket jag också hade till hans förvåning, så jag drog över till honom och lämnade den, de blev lite Kaffe och massa prat och det slutade till med en öl också :) Patrik dök också upp  så  vi satt och diskuterade livet vilket alltid är trevligt, vi var väldigt inne på de här med Foto och kameror och sånt, de jobbiga är att man triggar varandra att köpa en, jag som har varit inne på det riktigt länge nu också! :D en grym systemkamera skulle vara häftigt :) kom nyss hem därifrån btw så nu blir de dags å sova så man inte ligger å drar sig halva dan! :P Jag gillar Viktor faktiskt, de är en bra kille att diskutera med eftersom jag är jävligt likadan jag å, så de är riktigt trevligt att umgås  med honom lär jag säga, en gång en livgardist alltid en livgardist så är de ju ;) hahaha!

Ses i dimman !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0