Galna dagar i city

Igår blev fagerberg bjuden på fest och jag hakade på :D Fick träffa massa roligt nytt folk =) Bland annat några från Uppsala som jobbade i norge, så dom ska hjälpa mig att styra upp jobb där om jag skulle bli sugen efter muck ! på IKEA! inte helt fel och dom tjänade riktigt bra dessutom! Vi hängde i ett skitfint hus, hans hade tydligen riktigt täta päron =) Sen träffade vi en snubbe som inte råkade ha samma läggning som mej "jag tycker du är het" " ASSÅ, jag har sett hur mkt du spanar in mig" hahaha och vi fick garva rätt mkt lär jag säga! Träffade lite annat spännande folk också ;)

idag har vi ändå haft en rätt lugn dag, Temadag respekt, våran major snackade hela dan om mobbning å kränkning åsånt, de funkade helt klart men de blir lite segt att ha teori från 8 till halv 5! imorgon ska vi ut och skjuta, sen på torsdag ska vi få börja kasta handgranater, de kan bli kul:P typ en gång sen är de lika meningslöst som allt annat haha ;D nu kan ni kalla oss "Bravo Xray" låter ju rätt flashigt ändå, precis som på film ;P

Vi ses snaaaaaart ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0