Du och jag på en segelbåt!




grillade lite hos Calle idag! jääklar vilket fint hus dom har slagit upp! och snart kommer swimmingpoolen också :D woohoo, de kommer bli mycke spårade fester där det känner jag redan nu :D och dom har huset jättenära en strand också ;) ni vet ju kanske att jag har varit inne på de här me å resa utomlands! och idag dök de upp nånting som verkade riktigt intressant, marcus har funderat på att dra till Västindien och segla.. han har kollat hur det ser ut med jobb åså, han tänkte sig att man jobbar på nåt ställe där man hur ut seglingprylar åså, det ända kravet som ställs är att man ska ha gått en kurs för att få "seglingscertifikat" 4000 kr så kan du gå en kurs i skärgården, han frågade mej om jag är sugen att haka på! ÅH GUD! de skulle vara så himla häftigt, så jag ska ta mig en funderare på det! skulle vara underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0