MANNEN UTAN DISPLAY!


nu börjar jag få en liten inblick i hur det är att vara riktigt jobbigt pank :< iofs börjar det väl bli en vana nu när man ligger i lumpen :S jag och grabbarna satt och snackade om de där igår, vi försökte komma fram till vad det var som hade gjort att jag blåste 3800 spänn på festivalen, men de är ingen som har kommit med något bra svar tyvärr :P jag fick hem en tidning på posten häromdan föresten, en "work and travel" tidning, riktigt intressant lär jag säga! jag kollade upp London lite närmare för det fanns väldigt många artiklar om just London, man läser först Engelska i minst 6 veckor på något college sen hjälper skolan en att fixa både boende och jobb! och då är det minst 6 månader man måste vara där! jag tycker de låter hur fränt somhelst :D jobben dom kunde erbjuda va typ att jobba i resturang eller i klädaffärer och sånna lite "enklare" jobb. jag läste om en tjej som hade jobbat på HM genom samma företag som jag har läst om "Blueberry" jag tror dom är rätt stora! de ända jag lär göra är att kolla upp lite priser åså så man vet när man kan tänkas dra iväg, Japan är fortfarande riktigt spännande så de blir svårt att välja, de som lockar mig till London är just att lära sig engelska, medan Japan är lockande för att de är så jäkla långt bort och att det finns så mycke länder runtomrking som man förmodligen aldrig kommer få se annars, London kostar de liksom 1000 kr att åka till, så de är ett dilemma lär jag säga :P Nån som kan hjälpa mig att bestämma? :) hahah, Putte gillar iaf idén om London och funderar till och med på att haka med mig om det skulle vara så :D

NOTE: displayen har dött på min mobil! SÅ SMSA INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0