Dags att rycka in!

Ja det blev ju valbo på vägen hem till Hofors, det blev en skinnjacka! EN DYR JÄVEL! men snygg som fan :P sen blev de ju en t-shirt och ett par björn borg, Inte oväntat men haha!

Dags att säga goodbye för ett tag nu! Lumpentajm. åker till Stockholm tidigt imorgonbitti så det blir inge mer skrivande i bloggen nu på kanske två veckor. Första permissionen har jag den 7:e februari så räkna inte med att jag har skrivit nånting innan dess, men ni kan ju hålla er uppdaterade för man vet ju aldrig ;) Jag börjar bli riktigt nervös nu, det känns overkligt för jag trodde aldrig att dagen skulle komma, det ska ändå bli jävligt kul å skjuta å spränga en massa prylar haha :P nu väntar 10 månader på Livgardet och planen är väl att man ska bli man efteråt:P Vill tacka grabbarna grus för en riktigt ösig kväll igår, saknar alla redan! men vi ses allihopa!!! hör gärna av er, svarar när jag kan:) ska försöka knäppa mkt kort som ni kan få se sen och uppdatera bloggen så mkt det går så ni vet vad som händer :)

ha det bäst allihop!

Peace!

image139


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0