taking it from the top, tippie - sing it daddy

idag skrev jag på papper. har blivit kontaktperson, det ska bli jävligt spännande. mer får jag inte säga! *sekretesslagen* booooyaaah! va händer i veckan annars då? Förutom att jag blir en jävla massa pengar rikare! våra tröstpengar från försvarsmakten landar på fredag, då ska de handlas julklappar *mest till mig själv* man har ju gått miste om en del handlade med tanke på att man har levt som en lus det senaste året ;<<<<<

poppar lite David Guetta nu! tycker han är nice. Det här känns som en kväll där jag kan avslöja lite av mina planer, tror jag har sagt 134534 saker jag vill göra men jag kan behöva klargöra det så det blir lite lättare för mig själv sen.
Muckade förra fredagen, planen efter det var att börja jobba, Enligt planerna ska jag jobba fram till den 19:e Januari när jag börjar jobba i stockholm. Det är nu nästa steg, eller ja före det ska jag va lite packad åså över julen men det ingår i planen och det känns ganska givet. Hursomhelst ska jag jobba där från den 19:e Januari till 29 Mars är det tänkt. Målet är att spara undan pengar, till vad vet jag inte än, jag har två alternativ, Alternativ 1: Att dra utomlands ett längre tag Alternativ 2: Lägga undan pengar till lägenhet och studier Visst låter det bra? Grejjen är bara den att jag inte vet hur jag ska göra, vilket jag ska välja, well well det löser sig väl, helst skulle jag vilja sova i 6 månader, vakna upp och se vad jag gör då :P Men jag har sökt till polishögskolan som det flesta av er vet.. just nu är det de ända jag kan tänka mig att jobba med. Kommer jag inte in nu så vill jag samla på mig erfarenhet, genom att jobba? - tveksamt, det finns ju knappt nå jobb. Så då finns det bara en sak mer att göra, det är att läsa lite kurser som kan vara meriterande. Men först vill jag snacka med polisen så jag vet vad som kan vara bra att ha med i bagaget, men nu ska vi ju inte vara för skeptiska, har faktiskt en chans att komma in också :P Gör jag det så är det här inlägget isåfall helt meningslöst, för då vet ja ju va ja ska göra redan ;)

Nog om mig.. låt oss prata lite om dig?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0