Ta de lugnt nu tomten så ses vi nästa år.

Julafton har det varit! varit snäll i år också verkar de som. fick en del fina klappar :) Men man märker att man börjar bli gammal för man gillar julmaten mer och mer för varje år ;) Brorsan fick sig ett PS3 som jag kommer våldgästa, längtar tills han börjar skolan då kan jag spela sönder det :P Iofs kommer jag jobba i sthlm men vi kommer ha ganska mycket ledigt, har kikat över schemat lite och jag trivs med det som FAN :) Igår va de juldagen och fest med 2 backar läsk, NEJNEJ. men vi hade kul ! jag och grabbarna grus hängde hemma hos fetto. Drack öl..sprit, vin, spelade Buzz och Singstar och sist men inte minst försökte vi lära oss alla sveriges landskap med hjälp av ett pussel som fetto hade fått i julklapp;P

Kvällen slutade som väntat med en rejäl fylla och folkan. insåg att folkan inte är så kul på juldans som man faktiskt förväntar sig innan man kommer in. men ni som va där uppelever inte ni att.

1. Man går in och hänger av sig jackan.
2. man tittar sig runt omkring och tänker, SHIT vart gick alla?
3. *du står där och funderar i lobbyn* sen tar du dom första stegen in till "lilla baren"
4. När du inser att ingen av dina vänner är där så går du in till den stora baren där alla gubbar å kärringar dansar till dansbandsmusik, vilket kan vara ganska trevligt att se iofs :)
5. när du trängt dej igenom den folkmassan och den fullsmäckade baren där kön är längre än den på sparköp när den är riktigt lång.
6. så går du igenom dansgolvet å igenom nästa öppning så är du helt plötsligt tillbaka i Lobbyn brevid garderoben.

Resultatet av detta är att du genomför dom där stegen om och om igen under hela kvällen :P man går runt runt och fattar ingenting, OJ! inte att förglömma är att man går in till dansgolvet ibland också, det där brevid toaletterna om ni hänger med vart ja menar :P men neeejnej jag är inte bitter :) Jag hade ändå rätt kul träffade mycket gamla kompisar åså så det var trevligt särskilt när man inte varit hemma så mkt de här året och haft en möjlighet att träffa alla som dragit åt olika håll.

Men ja nu får tomten ta å raka sig och spara ut nytt skägg till nästa år :) Nu väntar nyår som faktiskt är ännu mer överskattat än vad folkan är haha ;) Nejdå i år ska de bli kalasbra!!

Tjooflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0