now its time to dance..

Igår va jag på intervjun som jag nämnde tidigare. Jag kommer kanske bli konaktperson åt en pojke som tydligen har lite problem att hanskas med människor. Jag ska träffa hans familj imorgon och han själv för första gången, en 14 årig grabb som behöver hjälp att komma på fötter, känns som jag är rätt man för jobbet. Trodde föresten att gårdagen skulle bli en lugn kväll, slutade dock med en att en 1.5 liter champagne slank i och blev kanonstukad:) underbart. Idag har jag å marcus kollat in tomtekväll som var helt värdelöst, men vi tänkte göra kvällen lite roligare genom att sänka en varsin flaska glögg :P
på tal om igår föresten, jag å kära Johan hade ett möte på Depå, åt lite och hade vårat snack om livet, tror faktiskt han är en av dom få jag verkligen kan snacka om livet med! de är riktigt skönt, vi ska iaf ses i helgen och klunka lite på nån inflyttningsfest, trevlivgt ska det bli


den här ska bli min julklapp, till mig själv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0