När man trodde att folk var helt normala..


.. så hade jag jävligt fel :P Var på fest igår, det började skitbra med lite Buzz å sprit och roligt sällskap :) Sen plötsligt upptäcker man hur folk bara flippar ur när dom dricker och blir helt pantade i huvet, jag vet inte hur det är med er, men jag är ändå Sam när jag är packad också.. lite pratigare åså men det ska man väl bli :)? de är väl lite det som är kicken med att va lite på bängen, sen när folk börjar flippa ur.. kasta glas omkring sig i andras hem då blir man ju lite mörkrädd ;S

Tror folk har misstagit själva syftet med att dricka tillsammans med människor, vissa ska nog låsa in sig och dricka ensamma för att inte förstöra för alla andra.. låsa in sig och svälja nyckeln.

MEN jag hade trevligt igår :) idag har jag legat i sängen och kollat på Heroes hela dan och jag ska nog fortsätta med det också, har lite att ta ikapp, Armén har ju stulit många tvsöndagar för mig nu ;)

imorse när  jag vaknade så kände jag, fan.. jag måste nog tanka hem en massa julfilmer, så nu har man hela julen å kunna bänka sig vid tvn, käka julmat och dricka bärs å kolla på en massa julklassiker, myyyspyyys^^

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0