Man ska aldrig ropa hej för tidigt.

jag kanske ska berätta om helgen lite kort.
jag var full och jag gjorde bort mig :P Inte på ett dåligt sätt, på ett ganska komiskt sätt egentligen, som tur va är vi bara 3 pers som vet om det och det är bra om det stannar så :P

Idag har jag kollat på Hjältar! fan va bra det är. Jag tycker egentligen många serier är jävligt bra. Det får vi tacka Stoffe och Fetto för som har skolat in mig i serievärlden ! ;) men jag är en sån kille som gärna bara har en boll i luften när det gäller Tv. det vore lite tragiskt att blanda ihop Scrubs med Heroes, de funkar liksom inte :P Så Scrubs får vänta tills jag kollat ikapp alla avsnitt, även True Blood, How I met your mother, Big Bang Theory, Vänner, That 70 Show får vänta :P har dock alla avsnitten av alla serierna.

Idag beställde jag pulver å tabletter btw, vill ändå hålla i lite av lumparformen å vara fit for fight till polistesterna, sen har jaf fått morsans medickort så nu kan jag börja simma gratis varje vecka =D å sen blir de gym på det, har lyckats inbilla stoffe att börja träna med mig.. ska köra skiten ur den jäveln ;)

Nu blir de ett avsnitt till av Hjältar sen blir det söööve! imorgon klipper jag mig och färgar ;>>>>> nu är det dags att säga..

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0