Ingen idé att ligga på sofflocket Sam, nu ska det bara att RASSLA TILL!

så tänkte jag imorse när jag vaknade med 39 grader i feber,  (Jag ska fanimej ta mig till jobbet första dagen) So i did, jag proppade i mig alvedon och gick dit och hade 5 timmar idrott, kunde självklart inte låta bli att att vara med så jag fick träna lite på det också. Då insåg jag hur jävla mkt jag vill hålla i träningen efter lumpen, man har blivit uthållig som ett as. Så jag ska ta tag i det så snart kroppen säger JA på riktigt =) Det var iaf jättesköjj att vara tillbaka på jobbet! Eleverna glada som vanligt över att jag var tillbaka så! nu är det bara att köra på tills man börjar jobba på slottet!

nu ska jag slappa! kärlek  / Sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0