Ibland kan det vara riktigt bra att halka på bananskal



Idag har varit en slappdag, inge jobb men de var lika bra att få vila ut så den här nedrans förkylningen försvinner nångång, jag har spenderat dagen med stoffe och kollat på serier, vi har kollat på Heroes, Dexter, Prison Break och en till som jag helt glömt bort, men vad vore serier utan lite god mat? vi gjorde Tacos ala Stoffesam! MUMMA!! Imorgon ska jag på jobbintervju, ska kanske få jobb som kontaktperson, en bra extragrejj när jag jobbar på Haga + att det är en sjukt bra merit att ha med sig när man söker till snutskolan ;) Det blir å svida om till finkläderna, glida in med stil och ge ett bra intryck så ni får reda på resultatet imorgon ;)




"Det är bara å sikta rätt så löser det sig alltid"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0