Goodbye my lover, goodbye my friend..

idag gjorde jag något aldelles förfärligt.. jag in i min garderob och tömde ur den på allt som jag knappt har på mig längre. Det är som att slänga bort en bit av sig själv liksom :P Det här innebär ju en tripp till Gävle för att fylla upp garderoben med nya grejjer! så fort jag börjar jobba så är det dags ;) Tänkte glida till gävle imorn och hälsa på farsan lite å då blir de väl att man handlar nåt schysst att ha på juldan, men det är ju med största sannolikhet slut på allt man kan tänkas ha på sig.

nu ska ja upp till frissan å styra upp pallet lite :D

Kommentarer
Postat av: John Fermon

EN DAG KVAR TILL JULAFTON SAM, EN DAG KVAR!

2008-12-23 @ 05:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0