Carry me home

Igår skrev en god vän till mig.

Sam. va ska skulle du säga om att berusa dig med mig ikväll?
å tanken slog mig, ja what the heck va gör man inte för vänskapen?

Har kommit på att krogen faktiskt är ganska överskattad, ja menar man drar dit, är skitpackad och glömmer ändå bort vilka man har pratat med så det spelar ju egentligen ingen roll om man har varit där eller inte, skillnaden är bara att man är mkt fattigare när man kollar kontot dagen efter :) Nej men jag gillar krogen ändå det kan faktiskt vara väldigt trevligt det också!

Men det är jävligt nice när man bara sitter ett gäng å samtalar och berusar sig! det är nog roligare, som igår då va de jag å tjockopop! det var en väldigt trevlig kväll med serietittande, buzz och sprit :) Vinglade hem vid 5 imorse och fattade ingenting, 50% sprit från espaniol är inte å leka med :P

nu ska jag...ehm.. ja ja vet inte

tjooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0