(Whats the story) morning glory?

igår kom jag hem efter en slitsam helg, jag kunde inte vara med på stridshinderbanan för att jag har skadat benet. så en av våra sergeanter drog med mig till styrkehagen som vi har, han körde bokstavligen skiten ur mig, 120 Chins och hur många Dips somhelst, jag har sån otrolig träningsvärk att jag knappt kan röra armarna haha :P "INGET kan stoppa Bäckström eller hur?!!?!?!?" det tror jag han skrek 1000 gånger medan jag långsamt plågades sönder! efter det blev det living  la vida permision!! jag träffade stoffe på bussen från gävle och jag hann inte mer än att andas ut så ringde telefonen!

Johan - FEST SAM! FEST HOS LANGE!!!


det slutade med att jag och marcus drog till lange! träffade lite gamla ansikten =) Sanna Tilda å Joppe å gänget precis som back in the days :D Limpan å Joel va också där riktigt nice! fick höra allas livsplaner över en jävla massa öl å vin :P Festfixaren lange däckade först av alla och vi beslutade oss för att förflytta oss ! inte till någon krog utan hem till mig, bara jag å marcus då för alla segade ur när klockan började närma sig 3 :P men men vi cruisade runt i sannas bil för hon va snäll och skjutsade oss! hon ställde även upp och hämtade oss innan festen också ! :)

och nyss ringde telefonen

Stoffe - ÖL SAM! SYSTEMET!

ja det lär ju bli det ! vi tänkte bege oss till torsåker och leva rövare! det är ju inte varje dag det är ös där så man kanske ska passa på! "Brännbolsyran" tror jag dom kallade det! ja menar hur kul kan det egentligen bli? :P men fuck it! med lite öl är allt roligt :D


Hellacopters - Carry Me Home <´3



Seee yaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0